Beoordelingen Arke

Vakantiebeoordelingen

Arke is het vertrouwde, prijsvriendelijke, klantgerichte no-nonsense vakantiemerk van TUI Nederland. Hét adres voor het grootste aanbod aan vakanties!

Het aanbod van Arke.nl bestaat niet alleen uit zonbestemmingen zoal Spanje, Griekenland, Egypte en Turkije, maar ook uit verre bestemmingen zoals Mexico en Thailand. Daarnaast heeft Arke ook een breed aanbod aan stedenvakanties én het grootste aanbod wintersportvakanties.

Arke.nl onderscheidt zich met een zeer gebruikersvriendelijke zoekmachine waarmee onder andere gezocht kan worden op:

- Regio, land, gebied én plaats

- Budget (per persoon óf voor het hele reisgezelschap)

- Soort vakantie (wintersport, All Inclusive, stedenreizen, duiken, golfen, cultuur, etc.)

- Accommodatiesoort (hotel, appartement, aantal sterren, ketens en rederijen)

- Ligging (direct aan het strand, direct aan de piste, etc.)

- Faciliteiten (zwembad, kinderclub, supermarkt, sauna, etc.)

- Vervoer (eigen vervoer of vliegen, evt. met regionaal vertrek)

- Actuele weersverwachting en zeewatertemperatuur.

Indien u zelf ook ervaring heeft met Arke, dan vragen wij u vriendelijk ook een review achter te laten.Dit kunt u doen door onderaan het formulier in te vullen. Op deze manier helpt u uw medebezoekers om bij de juiste reisorganisatie uit te komen.



Naam: Rob B Algemene indruk: 1 - Prijs: 1 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Cuba

Datum review toegevoegd: 23-11-2011

We zijn nog niet eens weg en Arke komt al met extra kosten voor reservering stoelen anders dreigt men..

zit je waarschijnlijk niet naast elkaar. Dit terwijl we al extra hebben betaald voor een confortclass stoel. Het begint er

wel zo langzaam aan op te lijken dat ook deze maatschappij op slinkse wijze hun kosten doorberekend aan de klant op niet servicegerichte manier. De kosten van dit reserveren lopen zelfs op tot 100 euro voor een stoel bij de nooduitgang. Het is toch vrremd dat je via een website je stoel reserveert zonder ook maar iemands tussenkomst en hier nooit kosten aan waren verbonden nu plosteling bovenop de extra betaling voor de confortstoel nog eens extra moet betalen voor een online reservering terwijl je de tichets etc allemaal al binnen hebt. Schandalig om met zoiets achteraf te komen onder druk van... anders zit je niet bij elkaar.

Heb wel alle sterren ingevuld want alleen service kon niet.



Naam: Anoniem Algemene indruk: 2 - Prijs: 2 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: dominicaanse republiek puerto plata

Datum review toegevoegd: 14-12-2010

Vliegtuig was vies. Waardeloze service aan boord. 1 X een \"diner \". Na 7 uur vliegen waren ook de snacks op, die je eventueel tegen een forse prijs kon kopen.

De eerste en laatste keer dat ik met Arke fly heb gevlogen.



Naam: Niek en Elma Algemene indruk: 4 - Prijs: 5 - Kwaliteit: 3 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Egypte HUrghada

Datum review toegevoegd: 14-12-2010

Wij wilden graag een duikvakantie hebben in de Rode Zee. Ons werd Hotel Arabella in Hurghada aangeraden omdat op dit complex duikresort Blue Water gevestigd is, een 5 sterren Padi Dive center.

Daarom hebben wij expres al in maart 2010 deze reis geboekt, niet gewacht op evt actie of last minute aanbiedingen, en gekozen voor Arke omdat we daar vertrouwen in hadden.

We hebben contact opgenomen met het duikresort om alvast afspraken te maken over het aantal duiken en uitrusting. So far so good.

Toen wij op de luchthaven van Hurghada arriveerden wachtte ons een zeer onaangename verrassing. De hostess vertelde ons dat Arabella overboekt was en dat wij naar een ander hotel waren overgeboekt. Toen wij zeiden dat we speciaal voor Arabella geboekt hadden vanwege het duiken was haar antwoord dat ze het vervelend vond maar dat zij daar gelukkig niets over te zeggen had.

We werden naar het hotel gebracht in een busje met een engels sprekende egyptische begeleider. Ergens midden in het centrum van Hurghada stapte de gids uit en liet ons aan de egyptische chauffeur over. Deze sprak geen woord engels en wij hadden helemaal geen idee waar we heen gingen. Bij het hotel aangekomen kregen wij onze koffers en hij vertrok.

Andere mensen, die we in het vliegtuig hadden ontmoet, hadden in juli geboekt via OAD. Zij verbleven wel in Arabella en konden zelfs nog switchen van kamer.

Het hotel waar we nu verbleven El Palacio was absoluut niet het hotel dat we gekozen zouden hebben. Het is enorm groot, bleek afgeladen met en gericht op Russen. Zowel de vriendelijkheid en het eten liet erg te wensen over. Personeel was onpersoonlijk wij voelden er ons absoluut niet thuis.

Iedere dag gingen wij met een taxi (vanwege alle spullen die we voor duiken nodig hadden) naar Arabella. Daar was de sfeer en het eten vele malen beter. Dat was ook echt wat we in gedachten hadden toen we dit hotel boekte.

Ook onze terug reis verliep alles behalve vlekkeloos

Op zondagavond lag er een bericht in de hotelkamer over de ophaaltijd bij ons vertrek op donderdag. Hierop stond een verkeerd vluchtnummer en dus ook een foutieve ophaaltijd.

Terug in Nederland onze ervaring gedeeld met Arke, de enige reactie is u ontvangd binnen 8 weken een reactie, helaas zelf dat lukt Arke niet.

Arke is een onbetrouwbare partner gebleken die klanten e/o klachten niet serieus neemt of ook maar de schijn wekt naar een oplossing te willen zoeken.



Naam: Anoniem Algemene indruk: 1 - Prijs: 1 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: sri lanka

Datum review toegevoegd: 10-12-2010

even een waarschuwing over de stoelresv bij arke fly niet doen we hebben met 2 pers naar colombo 44 euro betaald je krijgt toch andere stoelen dan geresv het riekt naar geldklopperij



Naam: not happy customer Algemene indruk: 1 - Prijs: 6 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Kaapverdie

Datum review toegevoegd: 04-12-2010

Terrible service ever! Arke and Holland International screwed us twice! The first time shame on them, the second time shame on us!

All chaos, delayed and finally cancelled flights with no further information. They just left you stranded in the airports. Never again! This happened TWICE!



Naam: Arie Algemene indruk: 2 - Prijs: 4 - Kwaliteit: 2 - Service: 1 - Reisleiding: 4

Reis gemaakt naar: Jamaica

Datum review toegevoegd: 03-12-2010

Net terug van een vakantie naar Jamaica. Het hotel [Secrets Wild Orchids] was prima. Volgens Arke 5 sterren maar komt dichter in de buurt van de 3. Het personeel van het hotel was echter super. Zeer gedreven en enthousiast. Iets wat ik helaas niet kan zeggen van het personeel van ArkeFly. Misschien ligt het ook wel aan mij aangezien dit mijn eerste ervaring met Arke is.

Het begon met een suprise tussenstop [werd pas na het boeken vermeld]. Vervolgens hebben we bijbetaald voor de stoelreserveringen maar dat is volgens Arke alleen tot de eerst tussenstop [nog zo een verrassing]. Hier stopt het echter niet. In het vliegtuig zelf wordt je ook aan je lot overgelaten. Probeer maar eens een trolley in de bagagebak boven je te stoppen. Als je geluk hebt, is er ruimte en anders krijg je van het personeel te horen dat je het maar in het andere gangpad moet proberen. Enige assistentie blijft uit....

Voor mij was de boeking bij Arke vanwege deze \"incidenten\" dus de laatste keer. Als ik de prijs van de tickets vergelijk met andere maatschappijen dan lijkt de prijs die Arke voor de tickets vraagt goed todat je ff gaat rekenen. Kijk maar eens bij de wat grotere blauwe [;-)] maatschappij. Daar betaal je voor soortgelijke lange vluchten misschien 100 tot 200 euro meer maar bij hun begint je vakantie in ieder geval goed en geheel verzorgd. Je hoeft niet te betalen voor je boeking zelf en de stoelreservering, geen suprise tussenstops, volop eten en drinken aan boord waar je ook niet extra voor hoeft bij te betalen en als het meezit ook nog een gratis personal entertainment system. Daarnaast ook nog eens behulpzaam personeel. You do the math....



Naam: Cynthia Algemene indruk: 1 - Prijs: 1 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 3

Reis gemaakt naar: Cynthia

Datum review toegevoegd: 25-11-2010

We hadden starclass geboekt naar Mexico. Maar aangekomen op Cancun airport voor de terugvlucht. Stond er een vliegtuig zonder starclass. Achterstallig onderhoud was het excuus. Alleen telde dit vliegtuig wel 30 stoelen meer en het vliegtuig zat helemaal vol, dus waarschijnlijk had Arkefly gewoon meer stoelen verkocht en was daarom een ander toestel nodig.

Onze compensatie bestond uit het verschil tussen starclass en comfort. Maar dat is geen compensatie, want je wil gewoon goed zitten en geen geld terug. De europese wetgeving zegt dat een passagier 75% moet terug krijgen. Dus wij een brief gestuurd naar Arke met deze wetgeving. krijgen we een brief terug dat ze binnen 12 weken, ja bijna 3 maanden een reactie zullen geven op onze brief. Nou ja... wat is dit voor service. Maar blijkbaar lees ik dit meer. Ook zijn de vlieftuigen erg oud. Dus wees gewaarschuwd!



Naam: Iris Algemene indruk: 5 - Prijs: 2 - Kwaliteit: 4 - Service: 4 - Reisleiding: 10

Reis gemaakt naar: Antalya

Datum review toegevoegd: 15-10-2010

1e keer gevlogen met Arke. En had al het een en ander gelezen over vertragingen. Ik had er een hard hoofd in. Thuis gekeken op Schiphol.nl en toen stond er nog geen vertraging.

Eenmaal daar aangekomen had de vlucht een vertraging opgelopen van 45 minuten.

Oke, kan gebeuren... Maar nog geen 10 minuten later weer eens 45 minuten er boven op.

Op zich is de vertraging niet erg groot maar wederom op de terugweg weer 1 1/2 uur vertraging.

Op dit moment denk ik nooit meer Arke..



Naam: Anoniem Algemene indruk: 3 - Prijs: 3 - Kwaliteit: 3 - Service: 1 - Reisleiding: 3

Reis gemaakt naar: sharm el sheik

Datum review toegevoegd: 15-10-2010

ivm duikbagage en lange benen altijd comford class (2 x koffer 25 kg en 1 duiktas 15 kg voor 15 euro )

Dit keer hebben we van te voren de maaltijd gereserveerd 11 euro. Dat doen we dus nooit meer.

Op de heenweg en zogenaamde oosterse hap waarvan alleen de kroepoek te eten was. Op de vlucht terug

was het een hollands stoofpotje met 2 dobbelsteentjes vlees en verder smakeloze hap.

De maaltijden werden meteen na de opstijging geserveerd (terwijl we nog ruim 5 uur respect.8 uur te vliegen hadden.

De restanten hebben we op schoot moeten houden tot de rest van de passagiers voorzien waren van eten en drank, (Arkefly Cafe) en klaar waren met eten (De kip teryaki die op het menu stond zag er overigens een stuk smakelijker uit en was veel goedkoper (6.50 euro). Cabine personeel kwam pas na 2 uur met een opruimkar langs en wilde op de heenreis niet eerder de troep meenemen. Water wordt niet gratis verstrekt alleen als je medicijnen gebruikt.

Slechte service



Naam: Corrie en Maria Algemene indruk: 8 - Prijs: 7 - Kwaliteit: 10 - Service: 10 - Reisleiding: 10

Reis gemaakt naar: Tunesie Port El Kantaoui

Datum review toegevoegd: 03-10-2010

Wij met 2 vrouwen op vakantie, kwamen snachts in ons voorlopige app. en begon gelijk goed 1 van ons kreeg Dethol in de ogen en de pijn is niet te beschrijven, we belden naar Arke en de Arts was er binnen 10 minuten, die 2 schatten Sandra en Jaqueline reisleidsters van Arke zijn direkt met mijn vriendin naar een Apotheek op Zondag die volgens ons in woestijn lag, en direkt boodschappen gehaald, want we hadden niets!

Ondanks de snelle hulp van Arke hebben we een wereld vakantie gehad, ik had blind kunnen zijn, daarbij was alles geregeld op de vliegvelden, want mijn vriendin is niet goed ter been en is met een rolstoel naar haar zitplaats in het vliegtuig gebracht! daarom willen wij Arke Hartelijk Danken en de service was uitmuntend!!!! wij zullen ons verdere leven alleen boeken bij Arke reizen! die 2 lieve meiden zullen wij nog belonen als ze in Holland zijn! van 2 Dankbare Gelukkige meiden Tippy one en Tippy tho van tho tho one!



Naam: Anoniem Algemene indruk: 6 - Prijs: 5 - Kwaliteit: 6 - Service: 6 - Reisleiding: 2

Reis gemaakt naar: belek

Datum review toegevoegd: 26-09-2010

bij arke 11 daagse reis geboekt via internet. Bij aankomst werd ons verteld dat er echter slechts 9 nachten waren geboekt. De aanwezige hostess (2x te laat op afspraak) wilde ne komn hier niets aan doen. De door ons voorgestelde oplossing (verlenging van de laatste dag) werd niet gevolgd. Totaal geen hulp. Ook de heenreis met 5 uur vertraging gestart. Arke toestel had een mankement. Al met al een zeer korte 11 daagse vakantie. Het hotel was wel super.



Naam: Yvonne de Zwaan Algemene indruk: 2 - Prijs: 2 - Kwaliteit: 2 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: giekenland/zakynthos

Datum review toegevoegd: 22-09-2010

Ben onlangs naar zakynthos gevlogen, voor het eerst met arkefly. Eens, maar nooit weer!!! Mijn gezondheid laat te wensen over, dus heb ik 2 medische verklaringen voor meer beenruimte. Nou, daar deed men niets mee, dan moest ik maar comfortclass boeken, en 3 weken van tevoren kon ik dan de stoelen met de meeste beenruimte via internet reserveren. Welnu, geen keus, dus comfortclass geboekt. En 3 weken van tevoren wilde ik de stoelen reserveren, en daar moest ik nog eens ? 12.-- extra voor betalen, per stoel, per enkele reis, totaal dus ? 48,--. Nouja, dacht ik nog, maar dan zit ik beide reizen gewoon goed. Vooruit maar. Heen ging redelijk, alhoewel ik me van comfortclass wel iets meer voorgesteld had. De stoelen waren helemaal niet zo extreem breed. En toen terug, nee mevrouw, u kunt niet op de door u gereserveerde stoelen zitten, want die zijn al vergeven aan iemand anders na de tussenlanding op Corfu. Na veel gedoe, heb ik wel op de eerste rij gezeten, maar mijn man zat achter mij, 3 stoelen verder. Heel gezellig!! En aan boord konden de stewards er ook niet veel meer aan doen, want ja, er zat nu een aardige mevrouw met een zwangere buik en een klein kindje. Die konden er natuurlijk ook niets aan doen. Nee, mijn geld kan ik wel terugkrijgen, nou, ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Ik heb er wel iets van geleerd: NOOIT MEER ZO\'N COMMERCI?LE BAGGERMAATSCHAPPIJ ALS ARKEFLY!!!!!!!!!!!!!!!



Naam: jos en cilla simons Algemene indruk: 9 - Prijs: 9 - Kwaliteit: 9 - Service: 9 - Reisleiding: 4

Reis gemaakt naar: kos continental palace

Datum review toegevoegd: 21-09-2010

Geweldig arke hartelijk bedankt

alles was super geregeld en ook

zo als het vermeld stond.

minpuntje reisleiding maar deze kan ook

wel wegblijven als je haar niet nodig hebt.



Naam: Anoniem Algemene indruk: 8 - Prijs: 7 - Kwaliteit: 7 - Service: 8 - Reisleiding: 8

Reis gemaakt naar: alanya

Datum review toegevoegd: 15-09-2010

Wij hebben prima naar ons zin gehad in Alanya. Hotel Grand Bali is een prima hotel. Personeel/eten was goed. Strand, winkels was dichtbij het hotel. De hostes van Arke was heel uitgebreid met haar informatie. Wij hebben voor het eerst geboekt bij Arkefly en heb geen op en aanmerking.



Naam: corsouw Algemene indruk: 2 - Prijs: 3 - Kwaliteit: 3 - Service: 5 - Reisleiding: 5

Datum review toegevoegd: 07-09-2010

Wij moeten nog maar nu we weten dat overal extra voor betaald moet worden. Zelfs voor inchecken van te voren voel ik me knap belazerd. Niks goedkoper ze halen het wel ergens anders vandaan. Voor ons dus eens maar nooit weer.



Naam: Ron van Leeuwen Algemene indruk: 3 - Prijs: 6 - Kwaliteit: 3 - Service: 4 - Reisleiding: 6

Reis gemaakt naar: Albufeira Portugal Appcomplex Jardim1

Datum review toegevoegd: 18-08-2010

De ligging is dermate dat als men achteraan ligt men veel verder dan 800 mtr. moet lopen en klimmen. Het appartement is eenvoudig wat overeenkomt met de prijs edoch er mankeert van alles aan en dat hoort niet want voor de prijs verwacht men wel dat alles heel , schoon en compleet is. Een opsomming:

Het appartement is vies! De keuken en badkamer zijn onder de spinnenwebben en schimmel.

Telefoon werkt niet.

Sloten en lampen werken niet of zijn slecht.

Deksels van de pannen niet aanwezig.

Lichtschakelaars kloppen niet.

Afvoer loopt slecht of is verstopt.

Douchegordijn valt tekens naar beneden en hangt te hoog zodat alles onderwater loopt.

Wandcontactdozen hangen los.

Voor 6 man zijn er maar twee tuinstoelen.

Vieze roestige tuintafel.

Geen bezem aanwezig.

Gasfornuis defect.

De keukenuitrusting is incompleet.

Deuren sluiten niet goed.

Ramen sluiten niet goed.

Buitendeur van de hal is niet meer afsluitbaar.

Douchekop blijft niet vaststaan en hangt met touwtjes aan de muur.

Lekkage van het app boven ons.

Knopen van kastjes die zijn afgebroken en vlijmscherpe randen en punten hebben.

Elektrische app. Illegaal aangesloten op de wandcontactdozen.

Daarbij werd er door het complex niet echt op gereageerd als wij iets aangaven. Verder kan men de hele nacht lawaai maken zonder dat er tegen wordt opgetreden dus voor gezinnen met jonge kinderen kan het ontaarden in een ware hel.

Wij hebben onze vakantie niet laten verpesten door deze opsomming edoch willen andere mensen wel waarschuwen.



Naam: Anoniem Algemene indruk: 2 - Prijs: 5 - Kwaliteit: 4 - Service: 2 - Reisleiding: 4

Reis gemaakt naar: turkije

Datum review toegevoegd: 17-08-2010

waardeloos dat je niet eens meer een kop koffie of thee krijgt aangeboden in het vliegtuig! op terugweg moesten we eerder als gepland vertrekken en ineens een tussenlanding maken. communicatie hierover was niet mogelijk met arkefly. niet weer voor ons!!



Naam: Egypte Algemene indruk: 10 - Prijs: 10 - Kwaliteit: 10 - Service: 10 - Reisleiding: 10

Reis gemaakt naar: Egypte

Datum review toegevoegd: 26-04-2010

Alles was top geregeld, voor een top prijs!!



Naam: van der Kamp Algemene indruk: 3 - Prijs: 5 - Kwaliteit: 4 - Service: 2 - Reisleiding: 7

Reis gemaakt naar: Curacao

Datum review toegevoegd: 05-04-2010

Sinds 1 april krijg je bij vluchten van Arkefly buiten Europa nog maar 1 hoofdmaaltijd met drankje en koffie. Voor andere drankjes en ontbijt moet je betalen! Als ze de prijs met Euro 10,- verhogen is dit gedoe niet nodig. Kruideniersmentaliteit noem ik dat. Straks moet ik ook nog gaan betalen voor het toiletbezoek! Nooit meer Arkefly.



Naam: Romke Roffel Algemene indruk: 5 - Prijs: 6 - Kwaliteit: 4 - Service: 4 - Reisleiding: 5

Reis gemaakt naar: Bodrum Turkije

Datum review toegevoegd: 08-06-2010

Wij zijn nog niet eens op reis en wij hebben al een ernstige klacht. Vandaag de reisdocumenten opgehaald bij de Arke winkel. De heenreis vertrektijd klopt wel maar de terugreis niet. De terugreis zou aanvangen op 26-06

om 22.35 uur aankomst Schiphol om 1.45 uur. Echter op de tickets staat een totaal andere vertrektijd. Volgens

de tickets vertrekken wij nu \'s morgens om 10.55 uur en zijn wij om 14.05 uur op Schiphol Er is ons dus ??n

dag door onze neus geboord. Er wordt vermeld in de reisdocumentatie dat de reistijden gewijzigd kunnen zijn.

Maar dan denken wij aan ??n uur maar niet aan ??n hele dag. Maar de d.d. zijn niet gewijzigd, wij vertrekken nog steeds op de 26 juni dus je hebt geen poot om op te staan. Maar leuk is anders!!!! Hopelijk bevalt het

verblijf ons wel, daar zullen wij dan ook melding van maken. Dit moest ik effe kwijt.



Naam: Anoniem Algemene indruk: 1 - Prijs: 10 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: curacao

Datum review toegevoegd: 12-07-2010

Belachelijke oplopende vertraging van 10 uur. Geen service en zeer slechte communicatie. 20 minuten voor vertrek stond ik aan de gate en werd verteld dat de vlucht toch niet zou vertrekken. Weer een hoop onduidelijkheid en uiteindelijk na 10 uur toch vertrokken. Het is geen uitzondering met Arkefly. De tweede vlucht gepland voor die dag had namelijk ook een vertraging van minimaal 8 uur wegens technische mankementen.



Naam: cappenberg Algemene indruk: 7 - Prijs: 8 - Kwaliteit: 9 - Service: 9 - Reisleiding: 8

Reis gemaakt naar: El Guna

Datum review toegevoegd: 03-02-2010

Via internet alles uitgepluisd en geboekt.

Zeker aan onze verwachting voldaan



Naam: Anoniem Algemene indruk: 7 - Prijs: 6 - Kwaliteit: 8 - Service: 6 - Reisleiding: 7

Reis gemaakt naar: Canarische eilenaden

Datum review toegevoegd: 19-02-2009

Hele ontspannede reis. Lekker vanaf amsterdam, mooi nieuw toestel en vriendelijk personeel.

Accomdatie was degelijk, mooie lokatie en schoon... voor ons zeker weer met arkefly!



Naam: Anoniem Algemene indruk: 9 - Prijs: 7 - Kwaliteit: 8 - Service: 8 - Reisleiding: 7

Reis gemaakt naar: griekenland

Datum review toegevoegd: 05-02-2009

fijne reisorganisatie eigenlijk niks op aan te merken ben 4 jaar op rij met arkefly geweest en ga van de zomer weer met ze dus dat zegt genoeg



Naam: Anoniem Algemene indruk: 8 - Prijs: 6 - Kwaliteit: 8 - Service: 8 - Reisleiding: 6

Reis gemaakt naar: treinreis naar Berlijn, Scandotel Castor

Datum review toegevoegd: 21-01-2009

Een aanrader! Heerlijk ontspannen met de trein in een paar uur naar Berlijn. Hotel uitstekend qua prijs en kwaliteit. Centrale ligging, ca. 5 minuten lopen naar metro station. Goede degelijke kamers, alles wat je nodig hebt is er, uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Er is geen restaurant, wel een kleine bar. Maar Berlijn heeft een zeer groot aanbod aan restaurants en uitgaansmogelijkheden voor nog lage prijzen.

Datum: 15-01-2009



Naam: Anoniem Algemene indruk: 6 - Prijs: 7 - Kwaliteit: 7 - Service: 7 - Reisleiding: 8

Reis gemaakt naar: ramada liberty resort tunesie

Datum review toegevoegd: 19-01-2009

leuke vakantie alleen opdringerige mensen vaak aggressief



Naam: Anoniem Algemene indruk: 1 - Prijs: 2 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Italie, Sicilie, Appartement Residence T

Datum review toegevoegd: 09-11-2008

Dit nooit meer, Arke!!!!!! Als je van traplopen houdt een aanrader, accomodatie is oud en slecht schoongemaakt, lekkende toiletpot, haren van diverse vorige bezoekers in afvoerput aanwezig. Service is er gewoonweg niet. Hond doet zijn behoefte op het terrein. Zwembad niet geschikt voor kinderen die niet kunnen zwemmen. Omgeving weinig te beleven, locals zijn niet echt vriendelijk. Autohuur is een must. Ontbijt is geen aanrader.



Naam: Loes van Nes-van Seeventer Algemene indruk: 8 - Prijs: 7 - Kwaliteit: 8 - Service: 8 - Reisleiding: 5

Reis gemaakt naar: Egypte Sharm el Sheikh

Datum review toegevoegd: 23-04-2009

Betreft: Hotel El Faraana Reef.

Wel vermelden in de gids dat dit hotel geboekt wordt door Italianen.

Personeel spreekt geen Engels en nergens vermeldingen in het Engels.

Je moet alles zelf uitzoeken.



Naam: v Zalen Algemene indruk: 6 - Prijs: 4 - Kwaliteit: 5 - Service: 7 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: riu ferrara torrox

Datum review toegevoegd: 30-07-2009

De accomodatie was prima!Zeker een aanrader.

Heenreis met Arkefly was redelijk te noemen.

Terugreis was echt een zooitje met verschrikkelijk gore toiletten, onvriendelijk en onproffesioneel personeel.

Bij Arkefly heb je altijd te maken met een tussenlanding in ons geval op Faro. (Toch wel erg vervelend als je lekker naar huis wilt en vliegen niet je grootste hobby is) Hostess in hotel was een echte chacherijn.



Naam: henry Algemene indruk: 2 - Prijs: 7 - Kwaliteit: 2 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: sharm el sheik

Datum review toegevoegd: 25-02-2010

Arke liet ons betalen voor overgewicht van de koffers terwijl we geen hand bagage hadden we moesten 32 euro betalen voor 4 kilogram.Op terug reis met meer gewicht niks hoeven te betalen rara hoe kan dit dus goedkoop word toch nog duurkoop.

Verder was het een ouwekist waar we mee vlogen.Bij aankomst op sharm moesten we een visum kopen op aandringen van arke maar dit hebben niet gedaan.Want dit is niet verplicht op scharm(sinai woestijn)als je op locatie blijft dus geen excurssie naar cairo luxor enz maakt dus laat U geen 15 euro aftroggelen.Bij aan komst bij de bus ging eerst het handje van de chauffeur open voor tip.Geen tip dan maar smijten met koffers.Hosstes is net zo erg heeft weinig verstand.



Naam: geenbagage Algemene indruk: 3 - Prijs: 6 - Kwaliteit: 4 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Cuba

Datum review toegevoegd: 15-11-2009

Tijdens onze 9-daagse vakantie was onze bagage niet aangekomen en arriveerde pas de dag voor vertrek. Dit schijnt geen uitzondering te zijn voor ArkeFly, maar desondanks gaf de maatschappij meermalen niet thuis toen wij na thuiskomst vroegen om schadevergoeding.

Voor de gemaakte kosten werden we doodleuk doorverwezen naar de reisverzekering en voor de verloren vakantiedagen (en goede om nieuwe spullen te kopen) voelt ArkeFly zich niet verantwoordelijk. Tot op heden geen vergoedingen gezien.



Naam: blanken Algemene indruk: 3 - Prijs: 1 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Datum review toegevoegd: 21-10-2009

wil je een gore beleving, goor eten, en een slechte bediening dan raad ik de highlight van turkeye aan.

de enige higlights betreft de prijs van het bier en andere consumpties.

Dan de gedwongen winkelniering voor wat betreft de lunches, amper eten voor 120 euro doe je niet meee, geen eetgelegenheid verder te bekennen zoek u het maar uit.

Alleen de hel is erger.



Naam: Anoniem Algemene indruk: 8 - Prijs: 6 - Kwaliteit: 7 - Service: 8 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Portugal

Datum review toegevoegd: 18-10-2009

Reis app.Balaia Golf Village Superieur Albufeira, mooi onderhouden park met veel groen en 3 mooie zwembaden, een restaurant op het park, waar je met korting (10%) kunt dineren. Service bij de receptie was prima, wanneer naar Albufeira wilden (6km verder) kon men met een busje van het park gebracht worden(dag van te voren bestellen) en eventueel in de namiddag weer opgehaald worden.Wanneer er iets in het app.ontbrak of stuk was werd er direct actie ondernomen. Voor mensen die graag iets willen ondernemen is het aan te raden een auto te huren, er is alleen een klein winkeltje direct bij het park, maar deze is echt onbeschoft duur, supermarkt ligt niet direct op loop afstand, maar is veel goedkoper. Met reisleiding geen kontakt gehad, dus kan geen beoordeling geven, ontvangst op Faro was goed, ook de transfer. Het restaurant de drie Marias ligt op een klein afstand lopen, waar men zeer goed kan eten en de bediening heel vriendelijk is en de prijzen laag naar Hollandse begrippen. Voor wie van rust houdt en eventueel wil golfen is dit park aan te raden, wij hebben er een leuke vakantie gehad en is voor herhaling vatbaar.



Naam: bets Algemene indruk: 9 - Prijs: 10 - Kwaliteit: 10 - Service: 10 - Reisleiding: 6

Reis gemaakt naar: turkije bodrum hotel ersan

Datum review toegevoegd: 08-09-2009

zeer goed hotel enige nadeel was dat het vrij ver van bodrum af lag en je niet savonds over een boulevard kon gaan lopen vanuit je hotel. verder allesprima verzorgd door arke alleen de hostes heb ik niet meer gezien omdat deze in een ander hotel kwam .tussenlanding was iets minder.

boek al enkele jaren bij arke en bevalt ons steeds prima. niets op aan te merken. zeker niet qua prijs.