Beoordelingen Ebookers

Op deze pagina vindt u reviews over de reisorganisatie Ebookers.

Ebookers.nl is onderdeel van een pan Europese organisatie met een eigen filiaal in Nederland sinds 2000. Door de locale expertise en Europese aanwezigheid biedt Ebookers niet alleen de beste vliegticket deals, maar ook de meest geavanceerde boeking engine met de hoogste conversie percentages.

Ebookers zijn zo overtuigd van hun inkoopkracht dat zij op alle producten een laagste prijsgarantie durven af te geven. Sinds jaren is Ebookers een trouwe reispartner in Nederland en lid van o.a. SGR ANVR en IATA.

Indien u zelf ook ervaring heeft met Ebookers, dan vragen wij u vriendelijk ook een review achter te laten.Dit kunt u doen door onderaan het formulier in te vullen. Op deze manier helpt u uw medebezoekers om bij de juiste reisorganisatie uit te komen.



Naam: Anoniem Algemene indruk: 1 - Prijs: 1 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Filipijnen

Datum review toegevoegd: 21-06-2012

Slechte service. Tijden ongevraagd worden veranderd en als je dit weer terug wil veranderen mag je gewoon 50%

van de ticket prijsbij betalen.

Advies: boek ergens anders!



Naam: Taco Algemene indruk: 1 - Prijs: 5 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Sofia

Datum review toegevoegd: 23-01-2011

Zeer incompetent personeel en niet werkende betalingsmethoden

Heb reis geboekt naar Sofia, ben nu vollop bezig om te valideren of deze nu ok is of niet, want heb wel etickets ontvangen maar telkens kon op de website de betaling niet worden uitgevoerd daar ik wel degelijk een werkende mastercard heb

Ik heb een mail gestuurd naar Ebookers daar ze telefonisch moeilijk bereikbaat zijn, krijg ik als antwoord :

- Uw bestelling is niet gelukt, hoor eens bij uw mastercard of de betaling is gelukt?

Als ZIJ al niet kunnen valideren of de betaling is gelukt of niet,; schort er wel iets zwaars aan hun systeem. Dus nu moet ik deze week bellen naar mastercard en de twee gebruikt kaarten laten valideren, ik hoop dat ze het mij niet aandoen dat ik 4 keer wordt aangerekend voor een reis die zelf niet is geboekt.

Ik heb een email teruggestuurd met vraag naar meer details en een werkend telefoonnummer, daar ik wel tot een oplossing wil komen, maar zonder gehoor.

Via andere maatschappijen heb ik dit nog nooit meegemaakt. NOOIT BOEKEN bij ebookers dus.

Zal wel rechtstreeks boeken bij Bulgarian Airlines, daar hun betalingsmethoden hopelijk wel werken.



Naam: Anoniem Algemene indruk: 10 - Prijs: 10 - Kwaliteit: 10 - Service: 10 - Reisleiding: 10

Reis gemaakt naar: montreal

Datum review toegevoegd: 10-01-2011

uitstekende website schitterend hoor ik ben er zeer tevreden over, alles dik in orde en de vlucht was zo voorbij!!!!



Naam: Anoniem Algemene indruk: 1 - Prijs: 2 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: nog niet , alleen boeking

Datum review toegevoegd: 07-01-2011

boeking voor vluchten al wel afgeschreven van mijn bankrekening, maar waarvan in hun systemen de boeking niet bekend is. Vluchtgegens niet zijn ingeboekt, geen vluchten op mijn naam bekend.

Bereikbaarheid telefonisch meer dan slecht en ongelooflijk duur en ze weten van niets! Heb voor heel veel geld verbeld, zou in orde zijn, maar zaak is nog niet in orde, want hun emailadres waar ik gegevens naar toe moest sturen voor restitutie van de geboekte reis klopt ook al niet! Wat een waardeloze tent!



Naam: Anoniem Algemene indruk: 6 - Prijs: 8 - Kwaliteit: 8 - Service: 6 - Reisleiding: 6

Reis gemaakt naar: Valencia

Datum review toegevoegd: 03-01-2011

Ik heb gisterenavond een reis naar Valencia geboekt. Ik krijg vrij snel de bevestiging per email toegestuurd en nog geen uur daarna het officiele reisdocument. Ik vond het een prettige site om via te boeken en alles werd duidelijk aangegeven. Het enige wat ik verwarrend vond is dat er op mijn laatste reisdocument stond \'vertrekt van een andere luchthaven\', terwijl daaronder gewoon de luchthavens staan vermeld waar ik ook voor geboekt heb. Wat dat precies inhoudt weet ik dan ook nog steeds niet, want ik wacht nog op een bericht van de klantenservice. Verder ben ik tot nu toe erg tevreden over Ebookers.nl



Naam: Anoniem Algemene indruk: 1 - Prijs: 1 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: ik gun ze geen 1 ster

Datum review toegevoegd: 18-12-2010

nou had ik dit maar eerder gelezen nu zit ik zelf met het probleem refund. Je kan die gasten amper bereiken

en als je ze belt wordt je eerst door een belachelijk lang menu gestuurd die vervolgens tot ophangen zonder gesprek

leid.

dit behoort tot de top van onvriendelijkheid zo slecht heb ik ze nog nooit meegemaakt je moet gewoon heel veel

moeite doen om met 1 vn de medewerkers in contact te kunnen komen belachelijk



Naam: Anoniem Algemene indruk: 4 - Prijs: 4 - Kwaliteit: 4 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: mexico

Datum review toegevoegd: 05-12-2010

De onvriendelijkste klantenservice ooit !, reageren niet of niet compleet op vragen!

hadden 2 boekingen verwisselt waardoor ik me 1e keuze vlucht kwijt ben en nu 8 uur langer onderweg ben (en natuurlijk geen compensatie of excuses !)

2e keus vlucht was paar honderd euro goedkoper , maar die toen niet genomen om reistijd te verkorten.



Naam: Gedupeerde Algemene indruk: 1 - Prijs: 1 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Vlucht Bangkok

Datum review toegevoegd: 21-10-2010

Gisteren heb ik een vlucht geboekt Amsterdam-Bangkok en betaald met m\'n creditcard. Tot mijn stomme verbazing ontving ik vandaag een mail dat m\'n vlucht door ebookers is geannuleerd omdat ik mijn naam niet goed had ingevuld en te lang was. Wat ik niet begrijp is waarom ze me niet gebeld hebben, je moet immers een telefoonnummer invullen waarop je bereikbaar bent. Dan had ik kunnen voorstellen om alleen mijn ticket te annuleren en gelijk een nieuwe te boeken. Nu moet ik dus nieuwe tickets boeken en blijkt dat ik voor dezelfde vlucht en maatschappij Euro 150 duurder uit ben. Na een goedkopere vlucht op een andere website te hebben gevonden kon ik deze niet boeken want ebookers heeft het geld nog niet teruggestort op m\'n creditcard. Na contact te hebben gezocht met het \"emergency nummer\" (als enige ticketwebsite sluiten zij om half 6) werd me meegedeeld dat ze jammer genoeg niets voor me konden doen. Over 7-10 dagen heb ik waarschijnlijk m\'n geld terug. Waarschijnlijk zijn de tickets dan n?g duurder. Bedankt ebookers, voor de geweldige service! Goed meegedacht!



Naam: biesmans - steegen Algemene indruk: 6 - Prijs: 8 - Kwaliteit: 6 - Service: 6 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: australie via singapore

Datum review toegevoegd: 27-08-2010

met ebookers vluchten en hotels + auto geboekt.

alles smooth verlopen, zowel aansluitingen als hotels als ophalen auto bij hertz in sidney.

onderweg ster in ruit ,auto zonder probleem gewisseld, met betaling van schade,wel papieren opgevraagd(want verzekerd via ebookers).

Geluk gehad dat bij drop off we per (on)geluk terecht kwamen bij de poetsafdeling van hertz, kilometers van de eigenlijke drop off van vliegveld te cairns en de nog nodige papieren daar met welwillend(en er niet betaald voor!) personeel konden verkrijgen van het \"ongeval\".(want op eigenlijke drop off enkel brievenbus voor autosleutel aanwezig!!) Thuis onmiddelijk bij ebookers geinterpeleerd naar de vergoeding, deze na wat heen en weer gemail toch verkregen(echter niet zonder moeite)

Al bij al een geslaagde samenwerking en zeker voor herhaling vatbaar



Naam: E. Rogghe Algemene indruk: 1 - Prijs: 3 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Cuba

Datum review toegevoegd: 27-04-2010

Wij kochten tickets naar Cuba via ebookers. Dit ging zeer vlot, dezelfde dag nog ontvingen we onze electronische tickets. TWEE MAAND later ontvang ik een korte email van ebookers met de boodschap dat zij eigenlijk geen vluchten naar Cuba mogen aanbieden. Ze hebben meteen onze tickets bij de luchtvaartmaatschappij geannuleerd en het geld teruggestort. Onze reis viel dus in het water! Intussen waren de tickets een pak duurder geworden. De klantendienst was uitermate onvriendelijk, en stond niet open voor vergoeding of om alsnog een oplossing voor ons te vinden. Geen reactie op onze mailtjes.

Wij vechten dit momenteel aan.



Naam: Francisca Algemene indruk: 1 - Prijs: 1 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: nog niet gemaakt.

Datum review toegevoegd: 05-06-2010

Waardeloze organisatie en ook ze bieden ook zeker niet de goedkoopste vluchten aan. Als ik zoek naar een ticket amsterdam- New york, dan zit daar zo\'n 200 euro verschil in met de goedkoopste aanbieder op een andere site!! En dat terwijl ze een laagste prijs garantie hebben!!

Kijk goed rond voor je boekt bij deze organisatie is mijn advies.



Naam: E. S. Algemene indruk: 2 - Prijs: 4 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Australi?

Datum review toegevoegd: 28-06-2010

Vorig jaar een vlucht geboekt bij Ebookers. Ik zou naar Australi? gaan en ze hadden aansluitende vluchten naar Perth, incl. 2 overstaps voor een aantrekkelijke prijs.

MAAR, waar ik pas 2 dagen voor vertrek achter kwam, is dat ik in Londen niet alleen moest overstappen van het ene vliegtuig naar het andere vliegtuig, maar dat ik van helemaal moest overstappen van vliegvelt Gatwick naar Heathrow aan de andere kant van Londen! Stond nergens duidelijk aangegeven. In mijn vluchtgegevens stond gewoon \'overstap op ander vliegtuig\' en waar de gates staan stonden nu andere vliegvelden. In dezelfde kleine lettertjes. Moest er nog een taxi voor ?75,- bij geregeld worden om nog van het ene vliegveld naar het andere vliegveld te komen. En dan nog het extra gedoe er nog bij gerekend. Voor de terugweg heb ik mijn vlucht maar omgeboekt, zodat ik om Heathrow aan zou komen en ook daar vandaan kon vertrekken. Was natuurlijk niet gratis: kostte weer ?125,- extra. Zitten we al op een 200 euro erbovenop. Voor dat geld had ik een directe vlucht bij een andere maatschappij kunnen boeken, zonder 2 overstaps. Natuurlijk ook daarover Ebookers gebeld, maar die vonden dat het duidelijk stond aangegeven en dat ik maar beter had moeten lezen. Op het vliegveld stonden voor me nog twee klanten met een gelijksoortig ticket, die er pas op Schiphol achterkwamen dat ze moesten overstappen tussen twee vliegvelden.

Blijkbaar lag het niet alleen aan mijn manier van lezen.

Ander punt is dat ik precies binnen de regeling zou vallen om de vliegtax terug te krijgen. Je moest daarvoor voor eind maart \'09 geboekt hebben en na 1 juli \'09 vertrekken. Ik heb geboekt op 16 maart \'09 en vloog op 3 juli \'09, dus ik had er alle recht op. Een lading mailtjes en telefoontjes en een jaar (!!!!!) later nog steeds niets gezien. Ebookers verwijst naar Britisch Airways, de maatschappij waarmee ik vloog, maar zij verwijzen weer terug. Tenslotte meerdere malen een mail met daarin de bijgesloten reactie van BA dat Ebookers mij het geld terug moet storten opgestuurd, maar sindsdien krijg ik geen enkele reactie meer.

Ik vind het schandalig en vooral een vreselijke service.



Naam: renate Algemene indruk: 5 - Prijs: 5 - Kwaliteit: 5 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: madrid

Datum review toegevoegd: 10-03-2010

op de site stond duidelijk kamer met ontbijt. bij het eerste ontbijt moesten we betalen: het was niet geboekt.

Ebookers gebeld, maar niet te bereiken. via een kattige mail werd verteld dat het niet bij de reis zat inbegrepen. gelukkig heb ik alle papieren nog, waaruit duidelijk blijkt, dat dit wel zo is. Mijn advies aan iedereen met klachten is: direct een aangetekende brief sturen, en je rechtsbijstandsverzekering inschakelen!!!!! je wordt misleidt en opgelicht! Waag er ook een mail aan het televisieprogramma Kassa aan, zodat we in de toekomst sterker staan!



Naam: Anoniem Algemene indruk: 5 - Prijs: 4 - Kwaliteit: 3 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Londen

Datum review toegevoegd: 19-06-2009

Ebookers heeft een slechte klantensevice en ze zijn niet thuis als je klachten hebt. Ik kreeg geen enkele reactie, ondanks herhaaldelijke pogingen.



Naam: linda Algemene indruk: 1 - Prijs: 1 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: ethiopie

Datum review toegevoegd: 06-09-2009

na het boeken van een ticket ontving ik een bericht dat mijn ticket geannuleerd was wegens niet betalen. nu had ik gewoon via ideal betaald en ook een bevestiging.

na de eerste schrik pakte ik de telefoon a 0,40 eurocent per minuut en het duurde ca 45 minuten voor de telefoon werd beantwoord. na uitleg van het probleem werd het in eerste instantie afgedaan met een laatdunkend...tja dat gebeurd als u niet betaald. nadat ik per mail het bewijs van betaling overlegd. (het duurde ook nog eens 10 minuten voor de email bij hen binnenkwam) ontdekte men dat ik toch gelijk had en de toonzetting veranderde enigzins. het heeft me ca 5 kwartier gekost om de door ebookers gemaakte fout te laten corrigeren. buiten de stress en schrik (ook hebben ze vergeten de vegetarische maaltijd door te geven aan de vliegmaatschappij) leek ecxuses me wel op zn plaats en een vergoeding voor de telefoonkosten maar u begrijpt op mijn verzoek per mail volgde geen reactie. het betrof de eerst keer dat ik via hen een ticket hebt geboekt en dit was zowel prive als zakelijk de laatste keer. e bookers nooit meer!

Sterke punten:

geen

Zwakke punten:

slechte service

zeer onvriendelijk personeel

op klachten geen reactie

Aan te bevelen?:

zeer zeker niet



Naam: Anoniem Algemene indruk: 1 - Prijs: 3 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: londen

Datum review toegevoegd: 03-08-2009

Ebookers weigert in te gaan op klachten. Heeft daar de know how en mensen ook niet voor in dienst. Het is er chaotisch en ongeregeld als ze iets buiten het boekje uit moeten zoeken. Het contact is onpersoonlijk en onvriendelijk als je belt.



Naam: patrick Algemene indruk: 3 - Prijs: 2 - Kwaliteit: 2 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: italie

Datum review toegevoegd: 14-07-2009

Autohuur bij Europcar Italia via ebookers:

in totaal is bijna 25% meer in rekening gebracht dan het door ebookers bevestigde bedrag!!

Bedragen op de factuur komen niet overeen met de offerte/bevestiging. Verder: er wordt brandstof + service in rekening gebracht, terwijl wij de auto met lege tank hebben meegekregen en nergens stond/is gezegd dat wij de auto met volle tank moesten inleveren. Het feit dat er meer liters op de factuur staan, dan er in de tank konden, duidt op niets minder dan OPLICHTING.

Klantenservice geeft geen andere reactie dan dat de factuur wel klopt, zonder onderbouwing. Oftewel: geeft geen antwoord.



Naam: Ellen Algemene indruk: 1 - Prijs: 3 - Kwaliteit: 1 - Service: 1 - Reisleiding: 1

Reis gemaakt naar: Lissabon

Datum review toegevoegd: 23-09-2009

Met een groep vriendinnen hadden we een avondvlucht geboekt bij ebookers met TAP naar Lissabon. TAP annuleerde de vlucht en we kregen als alternatief de middagvlucht door. Een deel van de groep moest omboeken omdat ze niet in de middag konden vertrekken. Wij netjes via ebookers KLM geboekt voor dezelfde avond. Geen probleem, we kregen 100% refund want het was niet onze schuld maar TAP had een vlucht uit laten vallen. Refund zou een week of 6 duren (vonden we al belachelijk maar we hadden weinig keus).

Om een lang verhaal kort te maken: 10 mailtjes later, 3 MAANDEN later en een hoop ergernis later kregen we eindelijk het geld terug van ebookers. Ik geloof niets van de verhalen dat het aan TAP lag, ze hebben het zelf in hun zak gehouden. Een vriendin die ook nog een groep had geboekt kreeg exact hetzelfde scenario:

1. we hebben geen betalingsgegevens van u (hadden ze wel)

2. bedrag werd na 3 MAANDEN en 10 mailtjes teruggestort ZONDER annuleringskosten (was ons niet gemeld dat we die niet terug zouden krijgen) en ZONDER administratiekosten

3. weer een mailtje later kregen we dan toch het aantal personen x 15 euro administratiekosten nog extra terug.

WAARDELOOS !

Boek alsjeblieft niet bij Ebookers en als je hetzelfde hebt meegemaakt: let erop dat je in ieder geval de administratiekosten terugkrijgt die steken ze blijkbaar standaard in hun zak.

Het prijsverschil is het niet waar, boek liever bij een andere aanbieder!